sobota 23. března 2019

Jak mýt kosmetické štětce

Ahoj,
vím, jak je strašně důležité si občas vymýt štětce kvůli hygienických důvodů, ale plno lidí si to neuvědomila nebo neví jak. Proto jsem se rozhodla, že vám dám pár rad.
Já si myju štětce každý týden přípravkem od Ebelin, který je úžasný. Stačí štětec jednou přestříknout a poté utřít do kapesníku. Barvu pěkně bez problémů pustí. Už jsem na něho psala recenzi, kterou naleznete zde
Jenom to, ale nestačí. Proto jednou měsíčně umyju štětce pořádně dětským šampiónem. Asi se ptáte, proč dětským? Je to z toho důvodu, které jsou jemnější pro štětinky díky jinému obsahu látek. Do misky si naleju trochu šamponu. Namočím si do půlky štětiny. Dávejte pozor, ale se vodu nedostala do části, kde jsou štětiny slepené, protože pak by se Vám mohlo stát, že by lepidlo povolilo a štětiny by Vám začali vypadávat. Ťupnu štětcem do šampónu a o dlaň krouživými pohyby začnu vymývat barvu. Poté je spláchnout vodou a vyždímu. Prsty je vytvaruji do tvaru, ve kterém chci, aby po uschnutí zůstali. Schnou je nechávám na ručníku s tím, že rukojeti nakloním, aby voda nestékala ke slepené části.

Doufám, že to bylo srozumitelné. Nevěděla jsem, jak Vám to mám popsat, aby to bylo srozumitelné. Můžete mi napsat do komentářů nějaké Vaše tipy nebo jak si myjete štětce Vy.

To by bylo vše. Mějte se hezky.
Vaše Mišulka

Žádné komentáře:

Okomentovat

Popular Posts