čtvrtek 28. února 2019

Ziaja Cocoa Butter pleťový krém

Ahoj,
dnes jsem si pro vás připravila článek s recenzí na pleťový krém Ziaja Cocoa Butter. Hledala jsem nějaký krém na smíšenou pleť, protože jí mám mastnou, ale místami mám suchá místa, které jsou při nanesení makeupu vidět a není to hezké.
Pleťový krém s obsahem kakaového másla Ziaja Cocoa Butter má lehké nezatěžující složení, které by mělo vyživovat a hloubkově hydratovat. Přípravek je určen pro normální a suchou pleť. Vyhlazovat od vrásek. Zajišťovat přirozenou ochranu před škodlivým slunečním zářením i dalšími vnějšími vlivy. 
Krém byl zabalen v hnědém papírovém obalu se stříbrným a čeným písmem. 
Po celém obvodu je napsán v různých jazycích popis a složení krému. 
Samotný krém je v hnědém kalíšku. Zezadu je také popis a složení krému. 
Krém je hustší konzistence a tím pádem se trošku hůř roztírá, ale není to nic hrozného. Do pleti se rychle vstřebává. Obličej je po něm krásně vyživuje. Je po něm pěkně hebká. Vůně je příjemná. 
Množství: 50 ml
Cena: 60 - 100,- Kč 


Moje shrnutí:

+

  • Hydratace 
  • Vstřebávání
  • Obal
  • Vůně 

-

  • Konzistence 


Hodnocení: 8* z 10*

Tento krém je dobrý, ale trochu mi vadí to roztírání. Pokud to nemáte taky rádi, tak bych vám ho nedoporučovala.

To by bylo vše. Mějte se hezky.
Vaše Mišulka 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Popular Posts