sobota 30. března 2019

Essence Colour Boost Vinylicious tekutá rtěnka

Ahoj,
hodně z Vás mi doporučovalo tuhle tekutou rtěnku Essence Colour Boost Vinylicious, tak jsem si jí koupila a dnes Vám na ní udělám recenzi.
Na výběr je ze spousty barev, ať už matných nebo lesklých. Já mám tu lesklou variantu a to konkrétně v odstínu 02 Nude is the new cute.
Nachází se v plastové tubičce v barvě rtěnky. Písmo je bílé. Na zadní straně můžete nalézt popis tekuté rtěnky.
Obsahuje aplikátor jako u lesků, který je ve prostřed užší a na konci zkosený.
Konzistence je příjemná. Je skvěle pigmentovaná. Dobře se nanáší a rychle uschne. Na rtech není vůbec sítit. Nezalézá do vrásek a nevysušuje rty. Jediné, co horší, tak je výdrž. Pití ještě ustojí, ale jídlo už ne. Musíte si to jedině přetřít znovu.
Množství: 80 ml
Cena: 75,- Kč

Moje shrnutí:

+

  • Konzistence 
  • Pigmentace
  • Odstín 
  • Aplikátor 
  • Není cítit na rtech
  • Nezálézá do vrásek 
  • Nevysušuje 
  • Obal

-

  • Výdrž 

Hodnocení: 7* z 10*

Rtěnka mě nějak moc nenadchla. Stou výdrží není nic moc, ale zase, co by jsme čekali za tak málo peněz. Na nějakou schůzku, kde nebudete jíst je dobrá, ale jinak asi ne. Museli by jste si jí jedině občas přetřít. Nevím, jestli vyzkouším další odstín. Pokud jí máte doma, tak mi napište, jak jste s ní spokojený Vy?

To by bylo vše. Mějte se hezky.
Vaše Mišulka 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Popular Posts