středa 27. března 2019

Cien odličovací tampóny

Ahoj,
dnes jsem si pro Vás připravila recenzi na odličovací tampóny Cien. Tato značka je k dostání v Lidlu.
Tyto tampóny obsahují 60% bavlny, 20% polyesterové mikrovlákno, 20% polyester.
Jsou zabalené v praktickém obale. Na konci sáčku jsou šňůrky na pověšení. Dají se otevřít buď ze shora (u šňůrek) nebo ze spoda. Ze zadu je popis a složení tamponů.
Jsou skvělý v tom, že jsou okolo sešité, takže vata z nich vůbec nevypadá, což je super.
Jsou krásně měkké a vůbec nedřou. Tekutina se do nich hezky vsákne.
Množství: 140 ks
Cena: cca 25,- Kč

Moje shrnutí:

+

  • Z větší části bavlněné
  • Sešité 
  • Měkké 
  • Nedřou 
  • Vsáknou tekutinu
  • Obal

-

  • Nic

Hodnocení: 10* z 10*

Mě je jedno jaké tampóny používám, ale nejradši jsou to tyhle. Moc mi vyhovuje to, že jsou sešité. Už mám několikáté balení. Pokud chodíte nakupovat do Lidlu, tak je zkuste.

To by bylo vše. Mějte se hezky.
Vaše Mišulka

Žádné komentáře:

Okomentovat

Popular Posts