pondělí 25. března 2019

Avon depilační krém na obličej

Ahoj, 
často nás holky trápí floupky na obličeji a knírek pod nosem. Vím, jaké to je. Hledala jsem dlouho nějakou účinnou a bezbolestnou metodu. Hodně jsem slyšela o depilačních krém. Na doporučení známé jsem si řekla, že vyzkouším od Avonu. 
Depilační krém na obličej by měl jemně a účinně odstraňovat nechtěné chloupky a díky oleji z voďankovce zanechávat pleť hydratovanou a hebkou.
Krém se nachází v malé bílé tubičce. Na zadní straně můžete nalézt popis a složení depilačního krému.
Aplikátor je zkosený s malým otvorem na vymáčknutí krému.
Aplikace je rychlá a nenáročná. Stačí krém nechat na místě 3-5 min. a posléze setřít kapesníkem. Chloupky v něm krásně zůstanou. Pleť je po něm trochu napnutá a zarudlá, proto je dobré si to místo namazat krémem. Někteří na něho můžou být alergičtí. Je proto dobré ho nejdřív zkusit na ruku.
Množství: 15 ml
Cena: 100-180,- Kč

Moje shrnutí:

+

  • Rychlost
  • Efekt
  • Aplikace 
  • Obal

-

  • Napnutá a zarudlá pleť  

Hodnocení: 8* z 10*

Tento krém je skvělý. Určitě ho vyzkoušejte, ale dávejte pozor, aby jste na něho nebyli alergičtí a nevyvolalo to u Vás nějakou reakci.

To by bylo vše. Mějte se hezky.
Vaše Mišulka 

2 komentáře:

  1. Já tedy s depilačními krémy vůbec spokojená nejsem. Nedávno jsem použila jeden od Veetu a všechny chloupky zůstaly tam, kde byly před jeho použitím. Na některých místech se mi krém docela osvědčil, ale jinak bych doporučovala zůstat u žiletky. Musím ale ocenit hebkou pokožku, což byla asi jediná výhoda tohoto krému. Navíc také zrovna nevoněl :( Za pár let se třeba ale konečně dokopu k tomu, abych se chloupků zbavila navždy takto :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na tělo používám taky žiletky, ale na obličej bych je nikdy nepoužila 🤔 Myslím si, že nejsou na obličej vhodné 🙅‍♀️ Ale každému vyhovuje něco jiného 😊

      Vymazat

Popular Posts