středa 3. dubna 2019

Nákupy za březen 2019

Ahoj,
dnes jsem si zase po měsíci pro Vás připravila Nákupy a to za březen. Tento měsíc jsem si koupila víc oblečení než kosmetiky, ale taky se tu pár kousků objeví.

Oblečení:

Takko
Tričko s potiskem Mickey Mouse
Tohle tričko je úžasný. Moc se mi líbí ten potisk. Na hrudi má napiš z flitrů Mickey. Je z takového tvrdšího materiálu, ale to mi vůbec nevadí.
Cena: 300,- Kč

Šaty
Jsou ušité ze žebrového materiálu. Po stranách mají zipy. Hořejší část krásně obepíná tělo a sukně je pěkně volná.
Cena: 350,- Kč

Lindex
Džíny
Jsou na těle pěkně upnuté. Mají krásně vysoký pas. Díky pružnosti se skvěle přizpůsobí. Jsem za ně moc ráda.
Cena: 500,- Kč

Hm
Spodní prádlo - kalhotky
Tuhle sadu kalhotky už mám několikátou. Jsou skvělé. Nikde nedřou. V sadě se nachází 7 kalhotek.
Cena: 350,- Kč

New Yorker
Kabelka
Má obdélníkový tvar, který připomíná psaníčko. Materiál je umělá kůže. Popruh je též z umělé kůže, ale je přes něho ještě zlatý řetízek. Je docela prostorná.
Cena: 300,- Kč

About You
Tričko Levi's
Konečně jsem si koupila tričko Levi's, které už se chystám koupit takovou dobu. Je moc pohodlné. Mám ho ve velikosti XXS, ale bylo mi trochu delší. Musela jsem si ho trochu zkrátit, tak aby jste se nelekli, že je na fotce tak krátké.
Cena: 500,- Kč  (se slevou 375,- Kč)

Kosmetika 

Essence Born Awesome
Tahle paletka má nádherné barvy. Obsahuje ať už třpytivé stíny, tak i matné. Nejsou všechny stíny velikostně stejné. Pigmentace je taková střední. Brzy na ní udělám recenzi.
Cena: 185,- Kč

Essence Colour Boost Vinylicious tekutá rtěnka
Tahle rtěnka zatím nic moc. Barva je krásná. S aplikátorem se skvěle pracuje. Jediné mínus je výdrž. Chci jí dát, ale ještě šanci. Už jsem na ní dělala recenzi, kterou naleznete zde
Cena: 75,- Kč
Essence Make Me Brow gel na obočí
Pěkně obočí rozčeše a zafixuje. Má malý, precizní kartáček. Dodá obočí trochu barvy. Dělala už jsem na něho už recenzi, kterou najdete zde
Cena: 70,- Kč

Ostatní

Cosmopolitan
Tyhle časopisy zbožňuji. Kupuji si je teď pravidelně. Navíc jsou k tomu skvělé dárečky.
Cena: 70,- Kč
+

+

Můžete mi napsat do komentáře, co se Vám z toho líbilo nejvíc.

To by bylo vše. Mějte se hezky.
Vaše Mišulka

Žádné komentáře:

Okomentovat

Popular Posts