středa 27. ledna 2021

Pocit ze sebe

Ahoj,

čím jsem starší, tím víc mi dochází, jak je strašně důležitá sebedůvěra a to, jaký ze sebe máme pocit. Odráží se to naprosto ve všem, co děláme, na co myslíme, jak se chováme k lidem kolem nás. Odvíjí se od toho naše nálada, motivace. Tvoříme díky tomu sny.

Není to o tom, že se ráno namaluju a sama sobě se líbím. Není to ani o tom, že si koupím nové oblečení a cítím se skvěle. Tohle ale není sebevědomí. Pokud pro někoho z Vás ano, měl by se zaměřit na svou duši. Já to tak taky měla. Před pár lety jsem vstávala o hodinu dříve, než jsem šla do školy, jen proto, abych se namalovala. Ne tak kvůli sobě, ale kvůli okolí. Což je na tom úplně to nejhorší. 

Ráda se hezky obleču a namaluji a to jenom pro svůj dobrý pocit. Vím ale, že i bez toho všeho bych se měla ráda a dokázala bych vyjít mezi lidi úplně stejně, protože důvěřuju sama sobě. Vím, kdo jsem a co chci. Nenechám si ničit život nikým jiným. Je úplně normální, že se někdy ráno probudíme a už víme, že se celý den budeme cítit hrozně. Je to samozřejmě v pořádku, jen musí pořád být více těch dní, kdy je nám skvěle. 

Například můj zdraví životní styl. Není to pro mě je způsob, jak vypadat dobře. Jde mi především o ten pocit ze sebe. Cítím se pak líp. Když mám někdy těžší období, tak se snažím, abych na sebe nezapomínala. Sice mám menší chuť k jídlu, naopak mám chutě na sladké. Zdravé jídlo mě ale vždycky pomůže dostat ze sebe to špatné a negativní. Pokaždé mi to moc pomůže, dát se dohromady. 

Když na to kašlu, tak jsem unavená, nepříjemná a nafouklá. Nemám chuť pro sebe dělat a při práci nejsem tak produktivní. Ale vždycky mě nejvíc namotivuje, když si vzpomenu, jak skvěle se cítím, když se tomu věnuji. Když obětuji pár minut pro sebe. Cítím se pak úžasně, protože pro sebe něco dělám.

Naše tělo s námi bude pořád, a proto si myslím, že bychom o sebe měli pečovat. Jde totiž hlavně o naše sebevědomí a pocit z nás. Musíte mi prominout moje vyjadřování. Záleží totiž na tom, jak si sami sebe vážíme a jestli jsme schopní koukat na tohle všechno reálným pohledem, nebo něco do nekonečna přehlížet. Například svůj negativní vztah sám k sobě. Buď chceme, nebo ne. Všechno ostatní jsou výmluvy.


To by bylo vše. Mějte se hezky. 

Vaše Mišulka 


Žádné komentáře:

Okomentovat

Popular Posts