čtvrtek 14. ledna 2021

Maybelline X Marvel Colossalka řasenka

Ahoj,

Maybelline nedávno vypustil do světa novou limitku ve spojení s Marvel. Myslím si, že tahle limitka je skvělá ať už jste fanda Marvelu nebo máte jenom rádi kosmetiku. Jestli je něco klasika a sázka na jistotu, jsou to řasenky Maybelline. Z drogerie jsou asi jedny z nejlepších. Dnes jsem si pro Vás připravila recenzi na řasenku Maybelline X Marvel Colossalka, která je podle mě taková klasika mezi řasenkami a každý jí asi zná. 


Má dodávat řasám extravagantní maximální délku, natočení a neskutečný objem. Měla by mít dlouhotrvající efekt.  

Celá řasenka je zlaté barvy s černými detaily.

Má klasický kartáček, který je trochu objemnější, ale bez žádných výkrutů.

Nanáší se velmi lehce a rychle. Konzistence je hezky krémová a na mě trochu mokřejší, ale když si pak na to zvyknu, tak to je v pohodě. Řasy hodně prodlouží, zvýrazní a dodá jim objem. Opravdu dobře obalí každou řasu, aniž by slepovala. Nenechává na řasách žádné cucky.  Bez problémů vydrží celý den a ani se nehne.
Množství: 7 ml
Cena: 100 - 160,- Kč 

Moje shrnutí:

+

  • Objem řas
  • Prodlužuje 
  • Neslepuje
  • Nanášení 
  • Výdrž 

-

  • Mokřejší konzistence 

Hodnocení: 9* z 10*

Dělá hezky výrazné. Vždy když mám na tenhle typ řas chuť, tak po ní sahám. Máte rádi výrazné řasy? Tím pádem se na ní v drogérii určitě podívejte. 

To by bylo vše. Mějte se hezky.
Vaše Mišulka 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Popular Posts