sobota 9. ledna 2021

Mixa Hyalurogel Light krém na pleť

 Ahoj,

poslední dobou mám poměrně dost suchou pokožku a potřebuju nějaké krémy, které jí dodají hydrataci. Na Vánoce mi zrovna došel krém, a tak jsem dostala hydratační pleťový krém Mixa Hyalurogel Light a dnes bych Vám ráda na ní udělala recenzi. 


Intenzivní hydratační péče obohacena o kyselinu hyaluronovou má být určena pro citlivou pleť se sklonem k dehydrataci. Kyselina hyaluronová má dokázat vázat množství vody odpovídající 1000násobku své hmotnosti, zadržet ji v tkáni a tím vylepší její hydrataci. Díky unikátní gelové textuře by měla pronikat rychle do pokožky a zanechávat ji dlouhodobě hydratovanou s pocitem pohodlí.

Zabalený byl v papírové bílé krabičce.


Nachází se na ní popis a složení krému.


Samotný krém je ve skleněném kelímku. 


Pleť krásně hydratuje a zjemňuje. Velmi dobře a rychle se roztírá. Je poměrně málo mastný. Snesla bych víc. Rychle se vstřebává. Během chvilky není vidět skoro žádný mastný filtr. Lehká hydratace pleti je vidět hned po prvním použitím. Příjemně voní.

Množství: 50 ml
Cena: 190 - 260,- Kč


Moje shrnutí:

+

  • Konzistence 
  • Hydratace 
  • Zjemnění
  • Vstřebávání
  • Obal
  • Vůně 

-

  • Hydratace 

Hodnocení: 7,5* z 10*

Musím říct, že už jsem měla lepší krém od Mixa. Tento krém je spíš pro ty z Vás, kteří nepotřebujete tolik hydratace. 

To by bylo vše. Mějte se hezky.
Vaše Mišulka

Žádné komentáře:

Okomentovat

Popular Posts