úterý 19. ledna 2021

Maybelline X Marvel SuperStay Matte Ink rtěnky

Ahoj, 

značka Maybelline přišla na trh s limitkou X Marvel. Moc mi ty produkty zaujali, tak jsem se rozhodla je vyzkoušet. Dnes jsem si pro Vás připravila recenzi na rtěnky Maybelline X MarvelSuperStay Matte Ink


Jedná se o dlouhotrvající tekuté rtěnky. Měla by mít vysokou pigmentaci, extra matný efekt a snadné nanášení. Slibuje matné rty až 16 hodin. Mám jí v odstínech 15 - lover, 80 - ruler, 20 - pioneer.





Rtěnka se nachází v plastové lahvičce. Víčko je bílé a jinak je lahvičkách v barvě odstínu. Aplikátor má oválný tvar, ve kterém se uprostřed nachází důlek. Barva se díky tomu udrží krásně na aplikátoru a dobře se díky tomu nanáší na rty.





Rtěnka je dobře pigmentovaná. Na rtech rychle zaschne a vůbec se z nich nehne. Bez problémů vydrží celý den a to i při pití a jídle. Jde trochu hůře dolů. Je zapotřebí k tomu dobrý odličovač. 
Množství: 5 ml
Cena: 180 - 200,- Kč

Moje shrnutí:

+

  • Výdrž
  • Pigmentace
  • Odstín 
  • Nanášení 
  • Aplikátor 

-

  • Nic

Hodnocení: 10* z 10*

Z drogerkového segmentu je jeden z mých nej tipů na tekutou, matnou a opravdu dlouhodržící rtěnku. Jsou opravdu super. Pokud hledáte dlouhotrvající rtěnku, tak tuhle Vám můžu doporučit.

To by bylo vše. Mějte se hezky.
Vaše Mišulka 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Popular Posts