sobota 16. ledna 2021

Dýňové rizoto

Ahoj,

měla jsem doma dýni. Rozhodla jsem se, že zkusím z hlavy udělat recept na dýňové rizoto, který byl výborný, a tak jsem se rozhodla, že se s Vámi o něj podělím. 


Ingredience (2 porce):

160 g rýže 
300 g dýně hokaido 
80 g žampiónů 
1/2 červené cibule 
180 g uzeného tofu 
100 ml rostlinné smetany 
80 ml rostlinného mléka 
sůl
pepř

Postup:

Rýži uvaříme podle návodu na obalu. Dýni vydlabeme, nakrájíme na kostičky a uvaříme v osolené vodě do změknutí. Cibuli a žampióny nakrájíme na kostičky a orestujeme na pánvi na olivovém oleji. Uvařenou dýni rozmačkáme a přidáme na pánev. Zalijeme rostlinnou smetanou a mlékem. Ochutíme solí a pepřem. Přidáme rýži a vše zamícháme. 

Já mám dýni ráda a ráda zkouším s ní zkouším nové recepty. Tohle dýňové rizoto je skvělý. Máte taky rádi dýni nebo Vám nechutná. 

To by bylo vše. Mějte se hezky.
Vaše Mišulka 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Popular Posts