středa 6. ledna 2021

Nepečený cheesecake

Ahoj,

strašně jsem si poslední dobou oblíbila sladké svačiny. Mám jí spojenou s takovou odměnou během dne. Když už si něco takového dávám, chci, aby většinou byli zdravý. Dnes jsem si pro Vás připravila recept na nepečený cheesecake, který není 100% zdraví, ale důležité není, aby tam byli vždy pouze zdravé věci, ale aby jsme vždy volili tu zdravější variantu surovin, ale když tu u některých věcí nejde, tak to nehrotím.



Ingredience (4 porce):

160 g ovesných sušenek (já použila Zuzanky)
200 g ricotty
140 g řeckého jogurtu 
250 g odtučněného tvarohu 
50 ml rostlinného mléka 
1 lžíce erythitolu 
1 lžíce čekankového sirupu 
80 g ovoce, které máte rádi (borůvky, mango, maliny ...)
Něco na ozdobení

Postup:

Sušenky si rozdrtíme a v misce si je smícháme s mlékem. Sušenkovou hmotu natlačíme na dno mističek. V míse si smícháme ricottu, tvaroh, řecký jogurt, erythitol, čekankový sirup a 1/2 krému rozdělíme do mističek na sušenky. Posypeme 2/3 ovoce a dáme zbytek krému. Nahoře ozdobíme zbylou 1/3 ovoce a čímkoliv, co máte rádi. Dáme cca. na 1 hodinu do ledničky ztuhnout, ale čím déle to v ledničce bude, tím líp. Já to nechala přes noc. 


Tento dezert je tak výborný. Je to jak nebe v hubě. Určitě jsem si ho nedělala naposledy. Doporučuji všem vyzkoušet, co máte rádi lehké dezerty.  

To by bylo vše. Mějte se hezky.
Vaše Mišulka  

Žádné komentáře:

Okomentovat

Popular Posts