úterý 2. června 2020

Nature Box Apricot Oil tělový olej

Ahoj,
dnes tu mám pro Vás po delší době recenzi a to na tělový olej Nature Box Apricot Oil, který byl jako dárek k jednomu časopisu.
Má představovat intenzivní vyživující péči pro celé tělo. Měl by hloubkově hydratovat, renegerovat pokožku a zanechává ji pružnou a pevnou. Jeho učelem je poskytovat pokožce potřebné výživné látky a vitaminy. Má navracet pokožce pružnost a pomáhá vyhlazovat nerovnosti. Měl by dobře se vsakovat a nezanechávat mastný film.
Olej je v oranžové lahvičce s černou etiketu. Na zadní straně se nachází popis a složení oleje.
Obsahuje střičku, která krásně rozprašuje.
Olej se pěkně roztírá a rychle se vsakuje. Poměrně hydratuje pokožku, ale není to nic extra. Velmi příjemně voní. Velkou výhodou je, že olej má přírodní složení.
Množství: 150 ml
Cena: 160 - 180,- Kč

Moje shrnutí:

+

  • Vstřebávání
  • Konzistence
  • Pumpička
  • Obal
  • Vůně 
  • Přírodní složení 

-

  • Hydratace


Hodnocení: 6* z 10*

Tohle byl můj první tělový olej a musím říct, že mě moc nenadchl. Čekala jsem od něho víc. Já mám radši tělová mléka. Někam mi víc vyhovují. Chci dát, ale tělovým olejům ještě šanci. Budu moc ráda, když mi do komentáře napíšete tip na nějaký dobrý olej. Můžete mi tam také napsat, jestli máte radši na tělo olej nebo mléko.

To by bylo vše. Mějte se hezky.
Vaše Mišulka

1 komentář:

  1. Ja som skúšala len jeden telový olej a to od značky Eveline vyhovoval mi pretože sa rýchlo vsakoval. Nemám nijak zvlášť suchú pokožku takže tiež uprednostňujem telové mlieka

    OdpovědětVymazat

Popular Posts