sobota 6. června 2020

Balea kaktus paměťová maska

Ahoj,
dnes jsem si pro Vás připravila recenzi na pleťovou masku Balea kaktus, kterou už jsem měla dřív v té sludpovací verzi a teď jsem si zkusila koupit tuhle plátýnkovou.
Má poskytovat pleti komplexní hydratační péči. Díky obsahu účinných látek z kaktusu, kyseliny hyaluronové a panthenolu by měla být pokožka vyživená, zjemněná a zároveň příjemně osvěžená. Přidaná kyselina hyaluronová pleť má jemně vyhlazuje a vyplňuje drobné linie.
Nachází se v plastovém pytlíku. Je vyrobená ze slabého plátenka, která je na pleti moc příjemná.
Na zadní straně se nachází popis, složení a aplikaci masky.
Maska je krásně nasáknutá tekutinou. Na obličeji velmi příjemná. Po sundání je pleť pěkně hydratována, vyhlazená a rozzářela. Příjemně voní. Není to nějak parfémovaný.
Množství: 1 ks 
Cena: 30,- Kč 


Moje shrnutí:

+

  • Hydratace 
  • Vyhlazení
  • Rozzářující
  • Aplikace 
  • Obal 

-

  • Nic

Hodnocení: 10* z 10*

Tahle maska je opravdu něco bombastického. Vůbec jsem to od značky Balea nečekala, protože jsem už vyzkoušela pár masek od této značky a skoro všechny mi nevyhovovali. Jestli hledáte nějakou dobrou a levnou masku, tak jí určitě vyzkoušejte. Pokud už jste jí vyzkoušeli, tak mi můžete napsat do komentáře, jak Vám vyhovovala.

To by bylo vše. Mějte se hezky. 
Vaše Mišulka 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Popular Posts