sobota 27. června 2020

Maybelline Falsies Lash Lift řasenka

Ahoj,
dnes jsem si pro Vás připravila recenzi na řasenku Maybelline Falsies Lash Lift, na kterou jsem byla zvědavá, protože někteří lidé jí chválí a někteří kritizují. Zajímalo mě na jakou stranu se přikloním já.
Byla navržena pro vytvoření krásných řas, pro které již nemusíte do salónu. Slibuje krásně natočené, prodloužené a hustější řasy.
Řasenka má stříbrnou barvu s fialovým víčkem
Kartáček je z přírodních štětinek a má tvar přesýpacích hodin. Štětinky jsou husté a krátké.
Dobře se s ní manipuluje. Nanášení je velmi rychlé. Konzistence není nijak extrémně mokrá, ale ani suchá, je tak akorát. Řasy prodlouží, neslepuje a krásně je zvýrazní. Bez problémů vydrží celý den.
Množství: 6 ml
Cena: 180 - 230,- Kč 

Moje shrnutí:

+

  • Objem řas
  • Prodlužuje 
  • Neslepuje
  • Nanášení 
  • Konzistence
  • Výdrž 

-

  • Nic

Hodnocení: 10* z 10*

Celkem mile mě potěšila. Moc mi vyhovuje. Za mě Vám jí můžu rozhodně doporučuji.

To by bylo vše. Mějte se hezky.
Vaše Mišulka 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Popular Posts