pondělí 22. června 2020

Co jsem dnes jedla II.

Ahoj,
dnes tu mám pro Vás další článek ze série "Co jsem dnes jedla II.", který už jsem jeden psala.

Snídaně 

Řecký jogurt s ovocem
  • 70 g řeckého jogurtu Milko
  • Jahody
  • Kanadské borůvky
  • 10 g arašídového másla Mcennedy American Way
  • Domácí granola

Oběd 

Zapečené brambory 
  • 250 g brambor 
  • 50 g žampiónů 
  • 50 g uzeného tofu 
  • 60 ml sójové smetany

Svačina 

Jahodový muffin
Caro s ovesným mlékem 

Večeře 

Křehké rohlíčky s pomazánkou a zeleninou 
2 ks křehkých rohlíčků s celozrnnou moukou Bona Vita Active
20 g mexické pikantní pomazánky Hamé EasySandwich
Mrkev
Paprika

Doufám, že Vám moje jídla alespoň trochu inspirovala a něco z toho vyzkoušíte. 

To by bylo vše. Mějte se hezky.
Vaše Mišulka 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Popular Posts