sobota 13. června 2020

Batiste Original suchý šampon na vlasy

Ahoj,
v dnešním článku se zaměříme na vlasy a na jednu velmi známou značku, která nabízí suché šampony. Jedná se o Batiste. Dnes jsem si pro Vás připravila recenzi na recenzi na suchý šampon Batiste Original. V nabídce mají hned několik variant, takže si každý jistě vybere.
Batiste Original suchý šampon je vhodný pro všechny typy vlasů. Měl by zcela pohltit mastnotu z vlasů, odstranit nečistotu, vyživit a posílit vlasy. Má je provonit jemnou svěží vůní.
Šampon je v nádobce, která má krásný a desingnový obal. 
Na zadní straně se nachází popis a složení šamponu.
Rozprašovač je velmi jemný, takže se nemusíte bát, že by jste měli mokré vlasy. 
Líbí se mi, že nabízí i miniaturní balení o objemu 15 ml, který je ideální na cestování nebo když ho chce nejdřív někdo vyzkoušet a nechce se mu zbytečně kupovat celé balení, když neví, jak mu bude vyhovovat. 
Aplikace je velmi jednoduchá. Šampon je třeba pořádně protřepat. Vlasy si rozdělte na několik pramenů a přibližně ze vzdálenosti 30cm nastříkejte ke kořínkům. Nechte chvilku působit, vmasírovat a zbytek šamponu vyčesat.
Mám vlasy jemné a bez objemu. Vlasy po něm mám nadýchané a nepřipláclé. Krásně odmastí a dodá hezký objem. Po použití vypadají vlasy skoro jako umytí. Samozřejmě nenahradí klasický mytí vlasů. Je to skvělý pomocník, když potřebujete rychle nikam jít, ale nechtějí se Vám mýt vlasy. Nikde nezanechává žádné fleky a bílý poprašek, jako je to u jiných suchých šamponů. Navíc nádherně voní. 
Množství: 200 ml (50 ml)
Cena: 75 - 130,- Kč (60 - 70,- Kč)


Moje shrnutí:

+

  • Nadýchané
  • Nepřipláclé
  • Odmašťuje
  • Objem
  • Žádné bílý poprašek
  • Žádné fleky
  • Aplikace 
  • Obal 

-

  • Nic

Hodnocení: 10* z 10*

Vyzkoušela jsem už pár suchých šamponů, ale žádný mi nevyhovoval. Všechny mi zanechávaly bílý poprašek ve vlasech. Už jsem ztrácela iluze, že by mi mohl vyhovovat nějaký suchý šampon, a pak jsem objevila tento od Batiste, který je úžasný a nedám na něho dopustit. Jestli to máte stejně jako já, tak vyzkoušejte nějaký od Batiste. Uvidíte, že nebudete litovat. Do komentáře mi můžete napsat, jestli už jste vyzkoušeli Batiste suchý šampión jaká z variant je Vaše oblíbená. 

To by bylo vše. Mějte se hezky. 
Vaše Mišulka 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Popular Posts