středa 10. června 2020

Jak pečuji o PANDORU

Ahoj,
ptala jsem se Vás na sociálních sítích, jestli by jste chtěli článek o tom "Jak pečuji o PANDORU" a odsouhlasili jste si, že ano, tak jsem si ho dnes pro Vás připravila. Existují dva typy lidí, ti kteří PANDORU milují a ti, kteří jí nesnáší a myslí si, že je to akorát tahač peněz. Já se přikláním k lidem, kteří jí milují. Všechny šperky jsou vyrobeny ze sterlingového stříbra,14k zlata, kubické zirkonie (kamínky) a také z křišťálu. Moc dlouho jsem si něco od PANDORY přála a to se mi splnilo minulý rok k 18. narozeninám a dostala jsem konkrétně náramek s několika přívěsky. Asi víte, který myslím, protože je to nejznámější produkt PANDORY. Líbí se mi na něm, že každý si ho může sestavit sám a nikdo ho nemá stejný. Když jsem ho dostala, řekla jsem si, že o ní budu pečovat, aby mi co nejdéle vydržela. Není to nic speciálního, ale řekla jsem si, že Vám o tom povím, protože se pak některé lidi diví, že jí mají po nějaké době zašlou.
  1. Vždy po sundání jí uzavřu do nějaké krabičky, aby na ní nešlo zbytečně vlhko, protože nadměrnou vlhkostí se urychluje proces oxidace a šperk pak ztrácí lesk.  Pokud zrovna nejsem mimo domov, tak jí ukládám vždy přímo do originálního pouzdra, které dostanete při koupi. 
  2. Držím jí co nejdál od chemických látek jako jsou např. parfémy, krémy, chlór, lak na vlasy atd. 
  3. Jednou, dvakrát měsíčně vyčistím náramek speciálním leštícím hadřikem, který je možné si koupit v prodejně PANDORA. 
Tak takhle se o PANDORU starám já. Nedělám toho opravdu moc a ani nic moc speciálního, ale lepší něco než nic. Do komentáře mi můžete napsat, jestli máte také něco od PANDORY a jak se o to staráte.

To by bylo vše. Mějte se hezky. 
Vaše Mišulka 

2 komentáře:

  1. Od Pandory nič nemám ale ich šperky sa mi veľmi páčia pretože sú jednoduché a zároveň elegantné 🤩

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím s tebou 😊 Taky se mi z těchto důvodů líbí 😍❤

      Vymazat

Popular Posts