sobota 30. května 2020

Jediná vzpomínka Flory Banksové - Emily Barr

Ahoj,
dnes bych Vám ráda zrecenzovala knížku "Jediná vzpomínka Flory Banksové", na kterou jsem dívala před rokem s kamarádkou v knihkupectví, ale nekoupila jsem jí. Teď když jsem viděla, že jí mají v Levných knihách, tak jsem si řekla, že si jí zkusím přečíst.
Nejdřív Vám řeknu pár informací o knížce:
Napsal: Emily Barrová
Přeložil: Petr Kotrle
Nakladatelství: COOBOO
Rok vydání: 2017
Počet stran: 256
Žánr: young adult, román

Anotace:

Děj:
Flora trpí Anterográdní amnézií a to znamená, že si nic od svých 10 let nepamatuje. Několikrát denně se jí vymažou všechny zážitky, které se jí za den staly. Proto si všechny důležité věci píše na ruku. Jednoho dne jde s její nejlepší kamarádkou na rozlučku jejího přítele, s kterým se rozejde a on pak políbí Floru.

To by už asi stačilo. Nebudu Vám tady spoilerovat celou knížku, aby jste se měli na co těšit.

Cena: 120 - 270,- Kč

Hodnocení: 8,5* z 10*

Tahle knížka je moc dobrá. Není tak moc známá a spoustu lidí o ní neví, ale myslím, že je to chyba.Moc se mi ta knížka líbila. Úplně jsem ten příběh hltala. Určitě Vám jí doporučuji. Do komentáře mi můžete napsat, jestli už jste o ní slyšeli nebo jestli jste jí četli.

To by bylo vše. Mějte se hezky.
Vaše Mišulka

Žádné komentáře:

Okomentovat

Popular Posts