pondělí 29. června 2020

Garnier Fresh-Mix pleťová maska s kyselinou hyaluronovou

Ahoj,
už dlouho mě lákalo vyzkoušet pleťovou masku Garnier Fresh-Mix s kyselinou hyaluronovou, ať už svou aplikací nebo kladnými hodnoceními. Teď jsem jí konečně vyzkoušela a ráda bych Vám dnes na ní udělala recenzi. Tato maska je originální tím, že máte tekutinu a plátýnko zvlášť a Vy si jí musíte v podstatě udělat sami.
Měla by pomáhat rozzářit a sjednotit unavenou pleť. Má dodat Vaší pleti potřebnou hydrataci a svěžest.
Je zabalená v plastovém pytlíku, který je rozdělen na dvě části, kde v jedné se nachází plátýnko a v druhé se nachází tekutina. Jedná se tedy o textilní masku. Plátýko je slabé. Hezky na pleti drží a je velmi příjemné.
Na zadní straně naleznete popis, aplikaci a složení masky.
Aplikace masky je trochu zdlouhavější a náročnější. Musí se nejdřív obal přehnout z obou stran podle vyznačení. Tekutina se nahromadí uprostřed a Vy jí musíte potom ještě stlačovat směrem k části s plátýnkem, čímž se protrhne pečet a tekutina nateče k plátýnku a vsákne jí. Při stlačování je zapotřebí poměrně hodně zatlačit, aby se pečet protrhla.
Maska byla krásně nasáknutá tekutinou a ještě mi spoustu tekutiny zbylo, tak jsem jí potom zvlášť vetřela do pleti. Na obličeji je velmi příjemná. Zbytek tekutiny, která se má po sundání do pleti vetřít, je trochu lepivá, ale po chvilce nic necítíte. Pleť je po ní pěkně hydratována, sjednocená, rozzářela a svěží. Měla jsem po ní hebkou pleť.
Množství: 33 g (1 plátýnko + tekutina)
Cena: 70 - 90,- Kč

Moje shrnutí:

+

  • Hydratace 
  • Rozzářující
  • Sjednocení 
  • Svěžest 
  • Kvalita látýnka
  • Textilní maska
  • Obal 

-

  • Aplikace 
  • Mnoho tekutiny

Hodnocení: 9* z 10*

Maska mi vyhovovala. Nemám k ní žádnou velkou výtku. Určitě si i přes tu vyšší cenu, koupím masku znovu, jelikož vidím, že to něco dělá. Za mě má asi Garnier ty nejlepší masky, protože všechny co jsem od té značky vyzkoušela, tak mi sedly. Do komentáře mi můžete napsat, jestli máte taky rádi masky od značky Garnier.

To by bylo vše. Mějte se hezky.
Vaše Mišulka 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Popular Posts