středa 3. června 2020

Nákupy za květen 2020

Ahoj,
dnes jsem si pro Vás připravila Nákupy za květen 2020. Tento měsíc moje peněženka docela zaplakala, protože jsem si toho koupila opravdu hodně.

Elektronika

Alza
ETA 4341 90000 Luis zastřihovač chloupků v nose
Už mě nebavilo si zastřihovat nůžtičky na nehty a tak jsem si řekla, že si zkusím koupit zastřihovač chloupků a vůbec toho nelituji. Plánuji na něho udělat recenzi.
Množství: 1 ks
Cena: 299,- Kč

Kosmetika


Dm drogérie
Revolution x Petra XOXO konturovací paletka
Když vyšla tahle paleta od PetraLoveHair,  tak jsem se vůbec nerozmýšlela s její koupi, protože už mám doma tu její paletku očních stínů by Petra a ta je boží. Mám v plánu si koupit i tu paletku očních stínů a rtěnky z té samé řady. Až tuhle konturovací paletku pořádně otestuji, tak na ní udělám recenzi.
Množství: 16 g (4x 4 g)
Cena: 319,- Kč

L'Oréal Hydra Genius pleťový krém
Tento krém je úžasný. Už mám třetí balení. Více se o něm dozvíte v recenzi, kterou naleznete zde
Množství: 70 ml
Cena: 249,- Kč

Garnier BIO Fresh Lemongrass čistící gel
Krásně pleť vyčistí. Velkým plusem je, že má bio složení. Už na něho vyšla recenze, kterou naleznete zde
Množství: 150 ml
Cena: 99,- Kč

Balea kaktus pleťová maska
Už jsem vyzkoušela tu slupovací kaktusovou masku, která byla moc dobrá, tak jsem si zkusila koupit tuhle plátýnkovou, na kterou jsem zvědavá. Brzo na ní vyjde recenze.
Množství: 1 ks
Cena: 29,- Kč

Garnier Skin Active Fresh-Mix s kyselinou hyaluronovou pleťová maska
Velmi mě tou netradiční aplikací zaujala a tak jsem se rozhodla si jí koupit a moc se těším, až jí zkusím. Obsahuje plátýnko a tekutinu, kterou platýnko napustíte. Můžete se těšit na recenzi.
Množství: 1 ks
Cena: 70,- Kč

Love Beauty and Planet Muru Muru butter & rose pleťová maska
Líbil se mi u ní obal, který je úplně nádherný a jelikož mám ráda plátýnkové masky, tak jsem si jí vzala. Určitě na ní udělám recenzi.
Množství: 1 ks
Cena: 70,- Kč

Lidl
Lactovit
Velmi krásně se roztírá a rychle se vstřebává. Za mě zatím nejlepší tělové mléko, které jsem vyzkoušela. Více informací o tomhle skvělém mléku se dočtete v recenzi, kterou najdete zde
Množství: 400 ml
Cena: 99,- Kč

Oblečení

Kik
Khaki tričko
Moc ráda nosím jednobarevná trička, takže když jsem tam viděla tohle v hezké khaki barvě, tak jsem neváhala ani minutu.
Množství: 1 ks
Cena: 50,- Kč

Legíny
Když jsem tam viděla tyhle legíny, které jsou krásně barevný, tak jsem neváhala ani minutu a hned jsem si je koupila.
Množství: 1 ks
Cena: 99,- Kč

Šperky 

sperky-eshop.cz
Chtěla jsem nějaké stříbrné kroužky a našla jsem hezké na tomhle eshopu, a když už jsem u toho objednávání byla, tak jsem si tam objednala ještě nějaké z chirurgické oceli.
Množství: 5 párů
Cena: kroužky: 122,- Kč
           pecičky: 38,-
           kamínkové: 47,- Kč
           půloblouky: 146,- Kč

Knihy 

Knihy Dobrovský
Začít znovu
Slyšela jsem na tuhle sérii samou chválu. Jedná se o román. Teď tam měli na některé knížku akci 1+1 zdarma a mezi nimi byla i tato série, tak jsem si jí zkusila koupit.
Množství: 3 ks
Cena: 1.071,- Kč (každá 357,- Kč)

Medvěd a Slavík
Je to fantazi knížka, která vyšla nedávno a všem, kdo jí zatím četli, tak se líbila. Navíc na ní taky platila akce 1+1 zdarma, tak jsem si jí přihodila do košíku a uvidím, jestli se mi bude líbit.
Množství: 1 ks
Cena: 312,- Kč

Databáze knih 
Divotvůrce
Bohužel její prodej už skončil. Moc mě mrzelo, že jsem si nestihla koupit knížku Divotvůrce. Naštěstí jsem na Databázi knih našla holčinu, která jí zrovna prodávala, takže jsem měla ohromnou radost. Byla s ní velmi příjemná domluva a předání proběhlo bez komplikací. Kdyby jste si chtěli od ní také něco koupit, tak se tam jmenuje Claudine.
Množství: 1 ks
Cena: 170,- Kč

Potraviny

Dám Vám ho sem jenom tak pro inspiraci, co si tak kupuji, jestli třeba začínáte také jíst zdravě.

Lidl



Dm drogérie

Tesco


Kaufland

Ostatní 

Pepco
Krabičky
Sháněla jsem krabičky na potraviny a Pepco byla jasná volba, protože je tam mají hodně levný.
Množství 3 ks
Cena: 75,- Kč (každá 25,- Kč)

To je asi všechno, co jsem si koupila. Tento měsíc toho bylo opravdu hodně. Do komentáře mi můžete napsat, jestli jste tento měsíc taky utrácely nebo jste šetřili.

To by bylo vše. Mějte se hezky.
Vaše Mišulka

Žádné komentáře:

Okomentovat

Popular Posts