sobota 11. července 2020

Makeup Revolution X Petra XOXO paletka na tvář

Ahoj,
dnes jsem si pro Vás připravila recenzi na paletku na tvář Makeup Revolution X Petra XOXO. Hned, jak jsem zjistila, že má tahle řada vyjít, jsem se na ní těšila, protože už mám doma tu první paletku by Petra od PetraLoveHair, kterou je skvělá a moc ráda jí používám.
Paletka obsahuje 4 bronzry a 4 rozjasňovače. Jsou tam jak teplé tak i studené odstíny.
Paletka byla zabalená ve stříbrné papírové krabičce s černým písmem.
Na zadní straně obalu se nachází popis a složení paletky.
Samotná paletka je růžová a má průhledné víčko s růžovým nápisem, které je pevné.
Na zadní straně je popis a složení paletky.
Trošku v paletce práší, ale na pleti už ne. Pigmentace je velmi pěkná. Odstíny jdou dobře nabrat a pěkně se chytají na tvář. Jsou výrazné, ale dají se blendit. 
Výdrž je dobrá. Po celém dni trochu vyblednou, ale není to nic hrozného. 
Množství: 16 g (4x 2 g)
Cena: 180 - 220,- Kč

Moje shrnutí:

+

  • Pigmentace 
  • Odstíny 
  • Obal 
  • Nanášení 
  • Výdrž 

-

  • Prášivost

Hodnocení: 9* z 10*

Poměr kvality a ceny je skvělý. Jsem z téhle paletky nadšená a všemi deseti Vám jí můžu doporučit. Do komentáře mi můžete napsat, jestli už jste také nějaký produkt z x Petra XOXO vyzkoušeli?

To by bylo vše. Mějte se hezky.
Vaše Mišulka 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Popular Posts