sobota 4. ledna 2020

Kalorické tabulky

Ahoj,
už v pár článků jsem se Vám zmínila o Kalorických tabulkách. Dnes bych Vám ráda o nich něco a ukázala jak fungují.
Jedná se o aplikaci, která Vám umožní snadno a rychle ukládat veškeré snědené potraviny, vytvářet vlastní jídelníček, sdílet recepty a mít přehled o Vašich kalorií, abyste získali profesionální přehled o tom, co sníte.
Dá se zdarma stáhnout na google play. 
Po stažení a přihlášení se v Kalorických tabulkách se Vám ukáže hlavně stránka, kde vidíte Váš celkový počet kalorií, bílkovin, tuků, sacharidů, vlákniny za den.
Po kliknutí na slovo jídelníček, se Vám zobrazí pět složek (snídaně, svačina, večeře....), do kterých si zapisujete jednotlivé potraviny, u kterých si zadáte přesnou hmotnost kolik jste té potraviny snědli.


V kalorických tabulkách najdete skoro všechny potraviny, na které si jenom vzpomenete. Pokud nějakou potravinu používáte často, můžete si je přidat do seznamu oblíbených. Jestli se Vám potraviny nechtějí nějaké potraviny hledat, stačí naskenovat časový kód a potravina Vám hned vyleze.
Kromě záznamu potravin si jsem můžete zapisovat i Vaší denní aktivitu.
Z boku na vysouvací liště najdete kromě jídelníčku i statistiky, kategorie potravin, katalog aktivit a Váš profil, do kterého si můžete zapsat Vaše cíle.





Jsem strašně ráda, že jsem tuhle aplikaci objevila, protože jsem se díky ní naučila jíst zdravě. Určitě je také vyzkoušejte.

To by bylo vše. Mějte se hezky.
Vaše Mišulka

Žádné komentáře:

Okomentovat

Popular Posts