neděle 26. ledna 2020

Farmasi Nail Polish Remover odlakovač na nehty

Ahoj,
dnes jsem pro Vás připravila po dlouhé době zase recenzi a to na odlakovač na nehty Farmasi Nail Polish Remover Aloe Vera, který jsem dostala k Vánocům. Nikdy jsem o značce Farmasi neslyšela, a proto jsem byla ráda, že můžu vyzkoušet něco nového.
Jeho složení má vyživovat nehty, jemně a precizně odstraňovat lak na nehty. Obohacený o vitamin E a lanolin díky kterým by měl chránit úroveň hydratace nehtů a bránit proti jejich zažloutnutí.
Odlakovač je v plastové čiré lahvičce, která je díky odlakovači zbarvená do zelena. Na zadní straně se nachází složení odlakovače. Víčko je bílé. Otvor je malý a dobře se s ním tekutina nanáší na tampónek.
Odlakovač je oproti ostatním bez zápachu. Naopak krásně voní. Odlakovač je s vůní Aloe Vera. Bez problémů odlakuje lak. Stačí tampónek s odlakovačem položit na chvíli na prst poté jemně přejet a máte ho dole. Není zapotřebí žádné dření jako u ostatních odlakovačů. Poradí si i s červeným lakem, který je občas oříšek odlakovat. Nehty po něm nejsou zničeny.
Množství: 100 ml
Cena: 70,- Kč

Moje shrnutí:

+

  • Odlakuje
  • Šetrný 
  • Rychlost 
  • Bez zápachu 
  • Nanášení 
  • Velikost
  • Balení 

-

  • Nic

Hodnocení: 8* z 10*

Jelikož jsem o téhle značce ještě nikdy neslyšela, tak jsem od toho nic neočekávala. Do komentáře mi můžete napsat jestli jste něco od této značky zkoušeli, popřípadě co a jak Vám vyhovuje. Odlakovač mě mile překvapil. Rozhodně vyzkoušejte. 


To by bylo vše. Mějte se hezky. 
Vaše Mišulka 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Popular Posts