pondělí 6. ledna 2020

Cien Facial Wipes pleťové ubrousky

Ahoj, 
nedávno jsem narazila v Lidlu na tyto odličovací ubrousky Cien Facial Wipes a moc mě zajímalo, jak budou fungovat. S odličovacími ubrousky moc zkušenosti nemám. Preferuji radši odlíčení tekutý nebo gelovým. Řekla jsem si ale, že je vyzkouším a dnes bych Vám ráda něco o nich řekla. 
Ubrousky se nachází v plastovém, bílém obalu. Balení mi přijde poměrně velké a na cestování dost nepraktické. Zavírání je klasické na samolepku. Na zadní a boční straně naleznete popis ubrousků. 
Ubrousky jsou dostatečně velké. Bez problémů stačí jeden ubrousek na celý obličej. 
Ubrousky nemají žádnou parfumaci, což je skvělý, protože ne každý snáší všechny parfémace a nemohli by je jenom kvůli tomu používat. Já ubrousky používám pouze na odličování "na hrubo", dočisťuji gelem, ale odličují moc hezky. Maluji se lehce, takže nemohu posoudit, jestli zvládne i silnější makeup. Oči vůbec nedráždí. Řasenku odličuje hezky, ale chce to čas. Makeup neodlíčí úplně všechen, protože když si potom přejedu obličej pleťovou vodou, tak ho mám ještě trochu hnědý. Pleť po odlíčení není mastná. Možná co bych ještě udělala, tak jiný uzávěr na ubrousky, protože je tam klasický na samolepku, který se časem olepí a nebo když to zapomenete zavřít, tak vám ubrousky vyschnou, což není ideální situace. 
Množství: 25 ks
Cena: 25,- Kč 


Moje shrnutí:

+

  • Odlíčení řasenky
  • Šetrný 
  • Nemastí pleť 
  • Nedráždí oči 
  • Nanášení 
  • Velikost ubrousků 
  • Balení 

-

  • Odlíčení makeupu
  • Rychlost 

Hodnocení: 7,5* z 10*

Moc jsem od těchto ubrousků neočekávala, ale mile mě překvapili. Nejsou nic extra, ale za tu cenu myslím, že dobrý. 


To by bylo vše. Mějte se hezky. 
Vaše Mišulka

Žádné komentáře:

Okomentovat

Popular Posts