středa 22. května 2019

Avon Mark lesk na rty

Ahoj,
předem bych se Vám chtěla omluvit, že dlouho nevyšel žádný článek, ale měla jsem toho opravdu hodně. Měla jsem praxi a ještě jsem teď dostala od kamaráda nabídku, aby mu psala články na stránky jeho nové firmy, kterou právě rozjíždí. Plánuji na ní udělat příští článek. Dnes jsem si pro Vás připravila recenzi na lesk na rty Avon Mark.
Bohužel vám neřeknu jaký je to odstín, protože to na něm není a jelikož už ho mám doma dlouho, tak krabičku už nemám.
Lesk se nachází v průhledné tubičce s bílým víčkem. Aplikátor to nemá jako normální lesky. Skládá se z drobných a krátkých štětinek. I když je to nezvyk, tak se s ním lesk nanáší velmi dobře.
Konzistence lesku je skvělá. Na rtech je velmi příjemný. Vůbec na rtech nelepí a nevysušuje. Vůně je taky velmi příjemná. Vydrží je střední. Pití vydrží, ale jídlo už. Tam je potřeba rty znovu přetřít.
Množství: 7 ml
Cena: 60,- Kč

Moje shrnutí:

+

  • Aplikátor 
  • Konzistence 
  • Nevysušuje 
  • Obal
  • Vůně 

-

  • Výdrž 


Hodnocení: 7* z 10*

Mám ho doma už hodně dlouho, tak ani nevím, jestli se dá ještě koupit , ale pokud ano, tak bych vám ho doporučila, pokud vám nevadí, že ho vůbec muset po jídle upravit. 

To by bylo vše. Mějte se hezky. 
Vaše Mišulka 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Popular Posts