úterý 25. června 2019

Lázně

Ahoj,
dnes jsem si pro Vás připravila úplně něco jiného než ze světa kosmetiky. Jak už možná víte z předešlého článku, tak jsem nastoupila do lázní a to konkrétně do Teplic. Jezdím jsem od malinka a moc se mi tu líbí. Moc si to tu vždycky užiju.
Lázně jsou na měsíc a plně hrazeny pojišťovnou i s doprovodem. Nevím, jestli pojedu i příští rok nebo jak to bude, jelikož mi bude 18 let a to už pojišťovna nehradí doprovod, protože už jsem plnoletá. Tuto logiku jsem nikdy nepochopila. Asi si myslí, že při nástupu plnoletosti se člověk zničeho nic uzdraví. Co mají dělat lidi, co ten doprovod potřebují jako já. Přijde mi hrozný dávat cca 33.000,- Kč na měsíc za pobyt pro doprovod kvůli tomu, že tam musí být s tou osobou s hendikepem, protože mu alespoň třeba trochu pomůže. Promiňte, že jsem se tady trochu o tom rozepsala, ale se**, jak se pojišťovna chová, jenom aby ušetřila, přitom na jiný věci peníze jsou a na nás lidi s hendikepem budou šetřit. "Jaký názor na to máte Vy?" sválně mi můžete napsat do komentáře.
Ubytování je poměrně nové a moderně zařízené. Můžete si vybrat, jestli chcete bezbariérový nebo normální pokoj. Na pokoji se nachází i koupelna a některý mají i malou chodbičku.
Jídlo tady nevaří špatně. Snídaně jsou dodávány ve formě švédských stolů, které jsou opravdu bohaté. Obědy a večeře máte na výběr z pěti jídel.
Procedury jsou super. Vždy mi pomůžou a pracovníci se chovají velmi mile. Procedury jsou většinou dopoledne a odpoledne máte čas jenom pro sebe. V okolí se nachází plno cukráren a obchodů. Poblíž jsou také dva obchodní domy.  Já tu chodím nakupovat skoro pořád. Taky tu vždycky utratím spoustu peněz.
Pokud Vás ještě něco zajímá, tak mi napište do komentáře.

To by bylo vše. Mějte se hezky.
Vaše Mišulka

Žádné komentáře:

Okomentovat

Popular Posts