sobota 20. července 2019

Garnier BIO Fresh Lemongrass čistící gel

Ahoj,
dnes jsem si pro Vás připravila recenzi na čistící gel Garnier BIO Fresh Lemongrass, jelikož mě tahle řada BIO velice zaujala, tak jsem si řekla , že od ní něco zkusím a zrovna měli tento gel v akci, tak jsem si řekla, proč ho nevyzkoušet.
Obsahuje organické esenciální oleje z citrónové trávy a aloe vera, které by měli odstraňovat nečistoty, maz a zbytky nečistot bez vysušování. Přírodní složení obohacené o organickou vodu a glycerín prý má zajistit svěží a sjednocenou pleť. 
Nachází se v plastové lahvičce. Na zadní straně je popis a složení čisticího gelu.
Místo klasického uzavírání má gel pumpičku, což mi velice vyhovuje.
Konzistence není řídká ani hustá. Je to něco mezi tím. Krásně vyčistí. Při aplikaci hodně pění a dobře se smývá. Pěkně zbaví pleť mazu a nečistot. Vůbec nevysušuje. Naopak mi přijde, že je pleť po umytí svěží.
Množství: 150 ml
Cena: 100 - 150,- Kč

Moje shrnutí:

+

  • Konzistence 
  • Nevysušuje pleť 
  • Smývání 
  • Pumpička 
  • Zbavuje mazu a nečistot 
  • Bio složení 

-

  • Nic

Hodnocení: 10* z 10*

Líbí se mi, že obsahuje Bio složení. Nedáváš na pleť žádné chemikálie. Určitě doporučuji, protože mě vyhovuje.

To by bylo vše. Mějte se hezky.
Vaše Mišulka 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Popular Posts