pondělí 15. března 2021

Brokolicovo-cuketové placičky

Ahoj,

měla jsem doma zbytky brokolice a cukety, která už potřebovali spotřebovat, tak jsem se rozhodla, že z nich zkusím něco udělat. Dnes jsem si pro Vás připravila recept na brokolicovo-cuketové placičky, které jsou skvělé. 


Ingredience (2 porce):

400 g brokolice 
4000 g cukety 
90 g jemných ovesných vloček 
60 g sýru Eidam 
1 vejce 
sůl
pepř

Postup:

Troubu si předehřejeme na 250 °C. Brokolici nakrájíme nadrobno a dáme vařit do osolené vody, dokud nezměkne. Cuketu nastrouháme, osolíme, necháme 5 minut odstát a pak z ní vymačkáme, co nejvíc vody. Brokolici scedíme a rozmačkáme. Nastrouháme si sýr. V míse smícháme brokolici, cuketu, ovesné vločky, sýr a vejce. Plech vysteleme pečícím papírem a tvarujeme na něj placičky. Pečeme cca 30 minut na 250 °C.

Jsou krásně měkké a vláčné. Můžete si k nim dát ještě kysané zelí nebo kimchi. 
Snažím se jídlem neplýtvat. Stejně mi přijde, že taková jídla z potravin, co dům dal, jsou nejlepší. 
Zajímalo by mě, jestli se taky vždycky vymýšlíte nějaká vlastní, jednoduchá jídla, aby jste spotřebovali zbytky, které potřebují sníst. 

To by bylo vše. Mějte se hezky.
Vaše Mišulka 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Popular Posts