sobota 3. listopadu 2018

Nákupy za říjen 2018

Ahoj,
dnes se s vámi podělím o to, co jsem si koupila v říjnu 2018. Jako vždy jsem se neudržela a koupila jsem si další kosmetiku. No, jo, já když něco hezkého vidím, tak si to musím hned koupit. Celkem jsem si koupila 3. Musím říct, že jsem se tento měsíc dost krotila. Pokud vás tenhle typ článku bude líbit, tak udělám další. Bez dalšího okecávání můžeme jít na to.

Rimmel Stay Matte makeup 

Jedná se o makeup, který je určen pro mastnou pleť. Po mém ozkoušení musím říct, že kryje dobře. Konzistencí je pěnový a docela hustý. Mám odstín 200 Soft Beige. Vydrží 4-6 hodiny.
Množství: 30 ml
Cena: 80 - 150,- Kč 
Kdyby vás zajímalo víc, můžete se podívat na můj článek, který vyšel už přibližně před týdnem.

Rimmel Stay Matte pudr 

Na pleti vypadá přirozeně, krásně ji sjednotí. 
Když mám na pleti nějaké suché místečko, tak zanechává na pleti šupinky. Výdrž 5-6 hodin. Obal není nic moc kvalitního.
Množství: 14 g
Cena: 60 - 100,- Kč
Opět, kdyby jste chtěli vědět víc o tomto pudru, můžete se podívat na můj článek, který vyšel minule. 

Astror Skin Match Blush tvářenka 

Obsahuje dvě barvy. Konzistence je suchá. Tvářenka je dost zalisovaná a málo pigmentovaná. Její výdrž je dlouhá. Obal je bytelný. 
Množství: 14 g
Cena: 60 - 100,- Kč
Jestli chcete vědět o tomhle výrobku víc, tak recenze na tvářenku vyjde v příštím článku. 

Snad jsem na nic nezapomněla. Mějte se hezky. 
Vaše Mišulka 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Popular Posts