středa 14. listopadu 2018

Essence Ultra Last Instant Colour rtěnka

Ahoj,
mám tu pro vás recenzi na rtěnku Essence Ultra Last Instant Colour. Nevím jak, ale vždycky jsem si myslela, že Essence je levná kosmetika, která nestojí za nic, tak jsem si řekla, že jí zkusím.
Rtěnku mám v odstínu 11 cherry sweet. Odstín je ti takový tmavě červený. 
Obal je matný a docela pevný. Je vyrobený z plastu. Má černou barvu. Na víčku i na rtěnce je ze vyřazeno logo značky. 
Pod víčkem je barevný proužek, kde poznáte, po jaké barvě šaháte. 
Konzistencí je krásně máslová. Dobře se nanáší a barva je krásně sytá. Jediné, co je trochu horší je výdrž. Určitě vám na rtech nevydrží celý den, max. tak 3-5 hodin podle toho, v jaké je zátěži. 
Množství: 3,5 g
Cena: 70,- Kč 

Moje shrnutí:

+

  • Konzistence 
  • Pigmentace
  • Barva
  • Obal

-

  • Výdrž 

Hodnocení: 6* z 10*

Svojí výdrží bych vám jí nedoporučovala, ale v jiných ohledech ujde. Jde o to, co od rtěnky očekáváte. U mě je to pigmentace a ta výdrž, která to rozhodně nesplňuje. Za mě tahle rtěnka určitě ne.

To by bylo vše. Mějte se hezky.
Vaše Mišulka 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Popular Posts