pondělí 12. listopadu 2018

Moje večerní rutina

Ahoj,
jak už jistě víte, tak na mém blogu už vyšel článek o mojí ranní rutinu a dnes jsem si pro vás připravila mojí večerni rutinu.

Večer u mě začíná kolem 18:00. Odkládám všechny starozti na další den. Pak zkontroluji, co se děje ve světě a na mých sociálních sítích, odepíšu kamarádům a odlíčím se. Používám odličovač Nivea Expertní odličovač očí. Máme takový zvyk, že ve všední dny večeříme a koukáme se u toho od 18:30 na Ulici. Kolem 19:30 si začnu připravovat věci, oblečení a někdy ještě tašku do školy na druhý den. Poté se většinou jdu hned vysprchovat, protože mě nebaví se sprchovat pozdě, když jsem unavená. Následuje večerní péče. Na obličej používám momentálně krém Nivea Soft a na rty balzám od Moje. Večer okolo 20:00 se dívám na moje oblíbené seriály mezi které patří např. Ordinace v růžové zahradě 2 nebo Modrý kód. Většinou ve 22:00 chodím spát, ale ještě před tím si namažu ruce krémem např. od Essence. 

Tak tohle byla moje večerní rutina. A jaká je ta vaše? 

Ti by bylo vše. Mějte se hezky. 
Vaše Mišulka 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Popular Posts