pondělí 5. listopadu 2018

Astor Skin Match Blush tvářenka

Ahoj,
dnes tu mám opět recenzi. Bude to na tvářenku Astor Skin Match Blush. Tahle tvářenka byla dost impulzivním nákupem a vlastně nevím, co mě na ní tak zaujalo, že jsem si ji hned musela koupit. 
Tvářenka mám v odstínu 003 Berry Brown. Skládá se ze dvou barev. Obě barvy v sobě mají lehké třpytky, ale na tváři nejsou téměř vidět. 
Obal není nijak a ničím zvláštní. Je plastový a docela i bytelný. Víčko je průhledné a líbí se mi, že hned vidím po jaké barvě tvářenky sahám. Balení má celkově dvě patra. V prvním patře je samotná tvářenka a ve druhém patře je zrcátko a štěteček. Podle mě je druhé patro úplně zbytečné. Já osobně tuto nevyužívám. Šteteček je úplně na nic, ale jako nouzovka na cesty postačí. 
Na zadní straně je popis tvářenky. 
Konzistence je suchá, ale moc nepráší. Tvářenka je dost zalisovaná a tím pádem málo pigmentovaná. Aby jste dosáhli sytější barvy, musíte dát víc vrstev. U světlejší barev si myslím, že nebude skoro žádná pigmentace. Na tváře dostanete většinou jen lehký nádech. Její výdrž je dlouhá.
Množství: 8,25g
Cena: 100 - 200,-

Moje shrnutí:

+

  • Výdrž
  • Pevný obal

-

  • Pigmentace

Hodnocení: 3* z 10*

Tvářenka mě velice zklamala. Vůbec bych vám jí nedoporučovala. Je to hrůza, už bych si jí v životě nekoupila.

To by bylo asi vše. Mějte se hezky. 
Vaše Mišulka 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Popular Posts