sobota 24. listopadu 2018

Essence Glow To Go rozjasňující paletka

Ahoj, 
dnes tu mám pro vás recenzi na rozjasňující paletku Glow To Go od Essence. Byl to dost impulzivní nákup. Prostě jsem dostala chuť koupit si nějaký rozjasňovač a tu ten mě v tom obchodě zaujal. 
Paletka obsahuje 2 rozjasňovače a 2 bronzry. Já používám jako rozjasňovač i jeden ten světlejší bronzer. Barvy se dají mezi sebou míchat.  
Obal je průhledný, plastový. Plast je křehký, nic bytelného. Víčku drží pevně zavřené a je na něm zlatě napsán název produktu. Na zadní straně s nachází popis a složení rozjasňovačů. 
Paletka je krásně máslová, vůbec nepráší. Pigmentace je výborná. Odstíny jdou dobře nabrat a pěkně se chytají pak i na tvář. Jsou výrazné, ale dají se lehce blendit a případně tedy zjemnit. 
Pokud si na tvář neustále nešaháte, tak výdrž není úplně špatná. Sice během dne barvičky lehce vyblednou, ale i tak po celém dni přesto na tvářích něco najdete. 
Množství: 14 g (4x 3,5 g)
Cena: 120,- Kč

Moje shrnutí:

+

  • Pigmentace 
  • Barvy 

-

  • Výdrž (ale ta není tak hrozná)
  • Obal 

Hodnocení: 6* z 10*

Myslím si, že kvalita a cena tomu odpovídá. Tu to paletku bych spíš doporučila začátečníkům, kteří s líčením teprve začínají. Ale neříkám, že nemusí vyhovovat jinému. Každému může vyhovovat něco jiného. Je to jenom můj názor. 

To by bylo vše. Mějte se hezky. 
Vaše Mišulka 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Popular Posts