středa 7. listopadu 2018

Moje ranní rutina

Ahoj,
dnes jsem si pro vás připravila článek o tom, jak vypadá moje ranní rutina. Strašně se na tyhle videa dívám a proto jsem se rozhodla, že vám ho alespoň popíšu.

Ráno vstávám v 6:15. Ještě tam 10 min. ležím v posteli a odhodlávám vstát. Poté směřují moje kroky rovnou do koupelny na WC. Dále se převléču a vyčistím si pleť čistícím gelem např. Garnier.......
K snídani se každé ráno dávám cereálie s mlékem. Posléze si jdu vyčistit zuby a pak následuje moje makeup rutina. Když už se blíží čas jít do školy, což je okolo 7:35, vezmu si bundu, boty a nasednu k mamce do auta, která mě odveze.

Je vaše ranní rutina podobná jako moje nebo se něčím zvláštním liší?

To by bylo vše. Mějte se hezky.
Vaše Mišulka

Žádné komentáře:

Okomentovat

Popular Posts