sobota 17. listopadu 2018

Značky netestované na zvířatech (HCS-HHPS)

Ahoj,
dnes tu mám pro vás článek o značkách, které netestují na zvířatech (HCS-HHPS), protože mě napadlo, že jsou tu někteří z vás, kteří toto vyhledávají nebo kteří se tím chtějí s tím začít. Já osobně používám kosmetiku všechnu, ať už je testována nebo nikoliv. Proto mě napadlo, že bych vám tu napsala pár známých značek nebo značek, které já používám nebo si o nich myslím, že jsou dobré. 


  • Any Cosmetics
  • Balea (dm)
  • Balm Balm
  • Catrice
  • E.L.F.
  • Essence
  • Gabriella Salvete (podle jejich vyjádření, aktuálně jednají o udělení HCS certifikace)
  • Jordana Cosmetics
  • L`OREAL
  • LUSH
  • Manufaktura
  • Mark Jacobs beauty 
  • Marks & Spencer 
  • Milani
  • NYX
  • Paul Mitchell
  • Sigma
  • Sleek
  • Too Faced 
  • Zaya
  • Zoeva

Jakou používáte vy kosmetiku? Testovanou nebo netestovanou? Napište mi do komentáře. 

To by bylo vše. Mějte se hezky. 
Vaše Mišulka 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Popular Posts