středa 28. listopadu 2018

Dermacol 16H Lip Colour tekutá rtěnka

Ahoj,
mám tu pro vás novou recenzi a to tentokrát na novou tekutou rtěnku
Dermacol 16H Lip Colour. Tuhle rtěnku jsem měla vyhlídnutou dlouho a když byla teď ve slevě, tak jsem neodolala. 
Koupila jsem si jí v odstínu 16. Skládá se ze dvou dvou kroků. 
Prvním krokem je samotná matná barva, které se aplikuje v tenké vrstvě na rty a následně se nechá cca minutu zaschnout. 
Druhým krokem je bezbarvý lesk, který je zároveň i péčí o rty.
Obal je obyčejný, ve tvaru lesku na rty. Každý krok je na jedné straně v průhledné lahvičce. Aplikátor je oboustranný, tak že si produkty namíchate. Tvar má jako obyčejný lesk na rty.  Je příjemný a barva se s ním dobře nanáší.
Konzistence je příjemná. Na rtech jí skoro necítím. Nezálézá do vrásek a ani nevysušuje.  Vydrží dlouho. Pigmentace je výborná. Má krásně sytout barvu. Měla by vydržet až 16 hodin. Moc jsem tomu nedávala. Jsem ale mile překvapená. Celých 16 hodin jsem jí neměla, ale v pohodě mě vydržela bez úpravy 9 hodin při velké zátěži (jídlo, pití...).
Množství: 4,8 g
Cena: 150 - 250,- Kč

Moje shrnutí:

+

  • Výdrž
  • Pigmentace
  • Odstín 
  • Aplikátor 

-

  • Nic

Hodnocení: 10* z 10*

Rtěnka mě velice překvapila. Moc jsem se ní spokojená. 100% bych vám jí doporučila. Myslím si, že bude sedět každému. Každý si tam jistě najde svojí barvu. 

To by bylo vše. Mějte se hezky. 
Vaše Mišulka 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Popular Posts