sobota 10. listopadu 2018

Maybelline Instant Anti Agel Eraser korektor

Ahoj,
mám tu pro vás jak jinak než další recenzi a to tentokrát na korektor Maybelline Instant Anti Agel Eraser. Asi jste o něm už jistě slyšeli, protože se o tom teď hodně mluví a všichni nadšenci kosmetiky ho mají.
Korektor mám v odstínu Nude, ale mohla bych mít i o trošku světlejší odstín.
Nachází se v netradičním balení s houbičkou navrchu. Některým se to nelíbí, že je to prý nehygienické. Myslím si, že je to stejné jako když nanesete korektor a roztíráte to beauty blendrem. Jemně ho vždycky zaťupu do pleti pomocí houbičky. 
Textura je příjemná a krémová. Je velmi jemný. Dobře se zapracovává a splyne s pletí. I při nanesení větší vrstvy vypadá pořád dobře. Zakryje kromě kruhů pod očima i menší nedokonalosti pleti. Nevysušuje pleť. 
Korektor vydrží na obličeji bez úpravy v pohodě i 12 hodin.  
Množství: 6,8 ml
Cena: 150 - 300,- Kč


Moje shrnutí:

+

  • Výdrž
  • Konzistence 
  • Krytí
  • Houbička

-

  • Barva

Hodnocení: 8* z 10*

Já jsem si ním velmi spokojená. Mužů vám ho vřele doporučit. A co vy? Máte už ho doma nebo si ho chystáte koupit?

To by bylo vše. Mějte se hezky. 

Vaše Mišulka 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Popular Posts