sobota 1. prosince 2018

Nákupy za listopad 2018

Ahoj,
už uběhl měsíc a já jsem tu pro vás připravila další nákupy. Tentokrát to budou za listopad 2018.
Tu ten měsíc se mi tu toho sešlo trochu víc, ale ne všechno jsem si to koupila, něco jsem dostala od známé, která pracuje v Avonu. Předem bych se ještě ráda omluvila za kvalitu fotek, ale bylo blbé počasí a jinak to vyfotit nešlo. Myslím, že můžeme jít na to, ať tu ten článek není moc dlouhý.


Dermacol 16H Lip Colour 

Konzistence je příjemná. Nezálézá do vrásek a ani nevysušuje. Pigmentace je výborná. Měla by vydržet až 16 hodin. Celých 16 hodin jsem jí neměla, ale v pohodě mě vydržela 9 hodin. Mám odstín 16. Skládá se ze dvou částí - barvy a lesku. Obal je obyčejný, ve tvaru lesku na rty. Obal je obyčejný, ve tvaru lesku na rty. 
Množství: 4,8 g 
Cena: 150 - 250,- Kč 
Více informací se dozvíte zde

Essence rtěnka Ultra Last Instant Colour

Rtěnka je krásně máslová. Dobře se nanáší a barva je krásně sytá. Mám odstín ... Jediné, co je trochu horší je výdrž. Určitě vám na rtech nevydrží celý den, max. tak 3-5 hodin podle toho, v jaké je zátěži. 
Množství: 3,5 g
Cena: 70,- Kč 
Více informací se dozvíte zde

Essence gelová řasenka na obočí Make Me Brow

Maskara krásně vyplní mezery v obočí a krásně ho zafixuje. Je ideální spíše pro hustší obočí. Mám odstín 01 blondy brows, ale mohla bych mít tmavší. Kartáček je trochu drsnější, ale dobře se s ním pracuje. Vydrží bez problémů celý den. 
Množství: 3,8 ml
Cena: 70,- Kč 
Více informací se dozvíte zde 

Maybelline Instant Anti Agel Eraser korektor 

Textura l příjemná a krémová. Je velmi jemný. Dobře se zapracovává a splyne s pletí. Zakryje kromě kruhů pod očima i menší nedokonalosti pleti. Nachází se v netradičním balení s houbičkou navrchu, která je velmi praktická při nanášení. Vydrží na obličeji bez úpravy v pohodě i 12 hodin.  
Množství: 6,8 ml
Cena: 150 - 300,- Kč
Více informací se dozvíte zde

Avon True Colour řasenka 

Řasenka slepuje řasy. Dlouho schne tak, že se mi často stává, že se mi obtiskne na víčko. Na řasách nechává kousky. Jediné, co dělá, že zvýrazňuje. Kartáček vypadá celkem dobře. Za mě rozhodně ne.
Množství: 7 ml
Cena: 100 - 200,- Kč
Opět kdyby jste chtěli recenzi, tak napišten,  protože jí nejspíš nebudu dělat, jelikož se vám tady asi všechno řekla. 

Essence Glow To Go rozjasňující paletka 

Paletka je krásně máslová, vůbec nepráší. Pigmentace je výborná. Odstíny jdou dobře nabrat a pěkně se chytají pak i na tvář. Obal je průhledný, plastový. Obsahuje 2 rozjasňovače a 2 bronzry. Výdrž není úplně špatná. Během dne barvičky lehce vyblednou, ale není to nic hrozného. 
Množství: 14
Cena:
Více informací se dozvíte zde

Essence štětce 

Štětce jsou ze syntetických štětin. Mají hravý dívčí vzhled. Limitka byla dostupná od března do dubna, takže už je nejspíš nesežene. Já jsem je ještě ulovila u Vietnamců a jsem za ně ráda. Koupila jsem si hned dva - na bronzer a na stíny. 
Contouring Carla - konturovací a rozjasňující štětec 
Využijete ho hned na několik produktů. Štětec je široký, zkosený a ještě mírně prohnutý, takže výborně sedí. Dá se použít na bronzer, tvářenku, konturování, rozjasňovač. Použila jsem ho zatím 2x na už mi z něho vypadli dva chloupky, tak doufám, že nezačne pelíchat
Cena: 110,- Kč 
Easyje Elsa
Slouží pro aplikaci očních stínů na širší plochu. Štětec je obloukového tvaru. Je poměrně hustý tak, že se ním dobře nanáší stíny.  
Cena: 70,- Kč 

Avon Clearskin Blemish Clearing čistící gel

Gel je jemné konzistence. Má modro-šedou metalickou barvu. Trochu hůř se umývá. Více informací vám zatím nemůžu říct, protože ho nemám zatím moc ozkoušení. Používám ho zatím chvíli tak, že ještě nejsou vidět žádné výsledky.
Množství: 300 ml
Cena: 100 - 200,- Kč 
Více informací se dozvíte zde 

Avon Hydratační balzám na rty s mateří kašičkou SPF 15

Balzám je krásně máslový. Na rtech není skoro vůbec cítit. Aplikátor je zkosený a dobře se s ním balzám nanáší. Příjemně voní. 

Množství: 10 ml (ideální do kabelky)
Cena: 40 - 70,- Kč
Více informací se dozvíte zde


Avon Planet Spa Blissfully Nourishing with Ginger

Konzistence je řidčí. Krásně se roztírá. Do pokožky se rychle vstřebává. Obal je v praktickém tubě. Jenom víčko se díky nezvyklému tvaru blbě drží. 
Množství: 30 ml
Cena: 60 - 100,- Kč


Avon, True, Nutra Effects, Miracle Glow, Lightweight Cleansing Oil

Na kůži je opravdu lehký, ale skvěle odstraňuje make-up. Líbí se mi to, že se na kůži vůbec necítí mastné . Jakmile se dostane do kontaktu s vodou, změní se do mléčné konzistence. Obal má malý otvor, který umožní vytřepat pár kapek oleje. 
Množství: 125 ml
Cena: 90 - 200,- Kč 

Ještě bych vám ráda řekla, že u těch produktů, kde ještě nevyšla recenze, tak se na ní můžete těšit v nejbližší době. 

To by bylo vše. Mějte se hezky. 
Vaše Mišulka 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Popular Posts