středa 24. března 2021

Spotřebováno V.

 Ahoj,

nahromadilo se mi doma zase pár spotřebovaných produktů, a tak jsem si pro Vás dnes připravila po delší době opět Spotřebováno. Dnes to bude pouze s pečující kosmetikou, jelikož jak jsme teď pořád doma, tak spotřeba dekorativní kosmetiky je velmi malá. 


EOS balzám
Tohle je můj první EOS balzám, který jsem vyzkoušela a byla jsem s ním nadmíru spokojená. Měla jsem ho s vůní kokosu a ne, že hezky voněl, ale on i dobře chutnal, takže jsem se vždy musela hlídat, abych ho po nanesení, neslízala. Už mám doma v zásobě další balení, ale už bohužel s jinou vůní, tak doufám, že bude stejně dobrý jako tento. 
Množství: 7 g
Cena: 70 - 180,- Kč
Více informací se dozvíte zde


Mixa Hyalurogel Night noční pleťový krém 
Krém není špatný, ale znám už i lepší krémy od Mixa. Trochu hůře se roztíral. Na pleti byl takový hutný a lepivý.
Množství: 50 ml
Cena: 170 - 260,- Kč


Balea krém na ruce s kokosovým olejem a lososovými květy 
Za tu cenu je tento krém úžasný. Krásně voní. Hezky se roztídá a vsakuje. Má takovou mastnější konzistenci, ale to mě vyhovuje. 
Množství: 100 ml
Cena: 30,- Kč
Více informací se dozvíte zde


Garnier Skin Naturals Hyaluronic Aloe čistící pleťový gel
Gel je z 96% přírodní, což si myslím, že je pro naši pleť dobrý. Při nanášení pěkně pění. Hezky pleť vyčistí. 
Množství: 200 ml
Cena: 90 - 110,- Kč
Více informací se dozvíte zde


Love Beauty and Planet čistící pleťový gel 
Měla jsem ho s vůní kokosu. Má přírodní složení. Hezky pleť čistí a zanechává ji svěží.
Množství: 125 ml
Cena: 250 - 270,- Kč
Více informací se dozvíte zde


Kromě pleťového krému jsem se všemi produkty spokojená a moc mi vyhovují. Určitě si všechny koupím znovu. Do komentáře mi můžete napsat, jestli jste nějaký z těchto produktů vyzkoušeli a co jim říkáte.

To by bylo vše. Mějte se hezky.
Vaše Mišulka

Žádné komentáře:

Okomentovat

Popular Posts