sobota 6. března 2021

Malinové řezy

Ahoj,

dostala jsem chuť na něco malinového, a tak jsem se rozhodla, že něco upeču. Inspirovala jsem se u Helluno na Malinové řezy. Recept jsem si trochu poupravila, a protože byli dobré, tak jsem se rozhodla, že Vám recept na Malinové řezy sem přidám.


Ingredience (8 ks):

Korpus:
150 g špaldové mouky
180 g jablek
1 vejce
40 g erythritolu
200 ml mléka 
2 lžičky perníkového koření 
1 ks kypřícího práčku

Krém:
250 g odtučněného tvarohu 
250 g ricotty
40 g čekankového sirupu 
 
Ovocná vrstva: 
500 g mražených malin
30 g čekankového sirupu 
10 g erythritolu
2 ks dortového želé v prášku 

Ostatní:
1/2 lžičky kokosové oleje 

Postup:

Troubu si předehřejeme na 180 °C. Jablka nastrouháme. Všechny ingredience na korpus smícháme. Formu vymažeme kokosovým olejem a nalijeme do ní těsto. Pečeme cca 25 min na 180 °C. Korpus necháme vychladnout. 

V míse smícháme všechny ingredience na krém. Krém naneseme na korpus. 

V hrnci rozehřejeme maliny. Přimícháme k nim čekankový sirup. Až rozehřáté maliny začnou bublat, přidáme želé. Chvilku vaříme a pak necháme vychladnout. Maliny naneseme na krém. Necháme přes noc ztuhnout v lednici.


Jsou krásně měkké a vláčné. O chuti ani nemluvím. Pokud jste milovník malin, tak tento recept rozhodně vyzkoušejte.
To by bylo vše. Mějte se hezky.

Vaše Mišulka  

Žádné komentáře:

Okomentovat

Popular Posts