středa 28. října 2020

Love Beauty and Planet Coconut water & Mimosa flower čistící gel na pleť

Ahoj,

mám období, kdy se mi zhorší pleť zhorší a mám ji samé akné. Poslední dobou jsem se začala o ni důkladně pečovat. Jednou z věcí, kterou dělám, je, že si jí teď pravidelně ráno a večer myju čistícím gele a musím Vám říct, že moje pleť se dost zlepšila. Ráda zkouším a testuji různé čistící gely. Dnes jsem si pro Vám připravila recenzi na čistící gel Love Beauty and Planet Coconut water & Mimosa flower, který jsem teď vyzkoušela.

Je určený pro okamžitou svěžest a přirozený vzhled pleti. Má přirozeně hydratovat povrch pokožky a odstraňovat všechny nečistoty a přebytečný kožní maz. Měl by odstraňovat odumřelé kožní buňky. Je vyroben na rostlinné bázi a neobsahuje parabeny, ani žádná barviva. Vhodný pro vegany. Obsahuje kokosovou vodu a marocké květy.

Čistící gel je průhledné, plastové lahvičce s modrou nálepkou, kde se nachází popis a složení gelu.

Součástí balení je pumpička, která usnadní lepší nanášení. 

Konzistence je v podobě hustšího gelu. Hezky se nanáší. Krásně pleť vyčistí. Po vyčištění je pleť krásně svěží. Při aplikaci lehce pění. K vyčištění stačí jedna pumpička gelu. Dobře a rychle se smývá. Pěkně zbaví pleť nečistot. Vůbec nevysušuje.

Množství: 125 ml
Cena: 160,- Kč

Moje shrnutí:

+

  • Konzistence 
  • Nanášení 
  • Nevysušuje pleť 
  • Svěží pleť
  • Smývání 
  • Pumpička 
  • Zbavuje nečistot 
  • Přírodní složení 

-

  • Nic

Hodnocení: 10* z 10*

Je skvělý. Vyhovuje mi ta konzistence a přírodní složení, které je veganské. Vybíráte si taky radši přírodní kosmetiku? 

To by bylo vše. Mějte se hezky.
Vaše Mišulka 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Popular Posts