středa 10. března 2021

Houbové rizoto

Ahoj,

dřív jsem vůbec houby nejedla, nechutnali mi. Ale postupem času jsem jim přišla na chuť. Tady je vidět, že postupem času se Vám můžou měnit chutě. Dnes jsem si pro Vás připravila recept na houbové rizoto, které je rychlé a jednoduché na přípravu. Od jiných rizot se liší tím, že na něho není potřeba nějakou speciální rýži na rizoto, ale stačí pouze nějaká klasická.


Ingredience (2 porce):

160 g jasmínová rýže 
150 g žampiónů 
100 g vařené cizrny
1 ks cibule 
1/2 ks uzeného tofu 
650 ml vývaru
55 ml rostlinné smetany 
1 lžíce olivového oleje 
30 g sýru 
sůl
pepř
grilovací koření 

Postup:

Troubu si předehřejeme na 200°C. Uzené tofu nakrájíme na kostičky. Cizrnu propláchne. Plech vysteleme pečícím papírem a dáme na něj tofu a cizrnu, které posypeme grilovacím kořením. Pečeme cca 20 minut na 200 °C. Sýr nastrouháme do misky. Nakrájíme nadrobno cibuli a žampióny. Na pánvi rozpálíme olivový olej a orestujeme na ní cibuli a žampióny. Přidáme rýži a zamícháme. Začneme pomalu a postupně přilívat vývar. Vaříme dokud nebude rýže měkká. Na závěr přimícháme smetanu. Na talíř nandáme rizoto, které posypeme tofu a cizrnou. Na závěr přidáme sýr. 

Není nejen krásně vláčné, ale i strašně výborné. Doporučuji vyzkoušet. 
Zajímalo by mě, jestli i Vy jste měli nějakou potravinu, kterou jste nejedli, ale teď jí máte rádi. 

To by bylo vše. Mějte se hezky.
Vaše Mišulka 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Popular Posts