sobota 1. února 2020

EOS balzám na rty

Ahoj,
dnes jsem si pro Vás připravila recenzi na balzám na rty EOS, který jsem si chtěla už dlouho koupit, ale nakonec jsem ho dostala k Vánocům za co jsem opravdu ráda.
Mám ho s příchutí Coconut Milk.
Balzám by měl dokonale vyživovat rty a to díky svým jedinečným zvláčňujícím, zklidňujícím a hydratačním účinkům. Má zajistit vašim rtům vláhu a hebkost po celý den. Je z 99% přírodní a neobsahuje žádné parabeny, lepek, vazelínu atd. Obsahuje přírodní pečující oleje, hydratační bambucké máslo a vitaminy C a A.
Byl zabalený v papírovo-plastovém obalu.
Na zadní části byl popis a složení balzámu.
Balení je roztomilé. Jedná se o malé vajíčko, které skvěle padne do ruky. Na balzámu se nachází důlek, pro lepší manipulaci při otevírání. Otvírá se pomocí šroubování.
Po otevření na se uvnitř nachází vypouklá půlkulička, která při používání vůbec neubývá.
Krásně voní. Vůbec nelepí. Na rtech je příjemný a nezanechává na nich mastný filtr. Rty opravdu hydratuje, vyživuje, zvláčňuje, zjemňuje, chrání a zklidňuje. Na rtech jemně vydrží docela dlouho.
Množství: 7 g
Cena: 150 - 180,- Kč

Moje shrnutí:

+

  • Hydratuje 
  • Zvláčňuje 
  • Zjemnuje 
  • Vyživuje 
  • Chrání 
  • Zklidňuje
  • Obal 
  • Nanášení 
  • Výdrž 

-

  • Nic

Hodnocení: 10* z 10*

Je skvělý. Jedná se o opravdu výborný balzám. Až mi dojde, tak si určitě koupím nový. Pokud máte problém s vysušenými rty, tak si ho rozhodně kupte. Možná se Vám ta cena zdá přehnaná, ale za tu kvalitu se to vyplatí a navíc vůbec nezbývá, takže Vám vydrží dlouho.

To by bylo vše. Mějte se hezky.
Vaše Mišulka 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Popular Posts