neděle 14. března 2021

N.A.E. Anti-Age Bellezza noční pleťový krém

Ahoj, 

snažím se dávat své pleti kvalitní péči. Rozhodla jsem se, že vyzkouším, jak mi sedne nějaký přírodní pleťový krém a jestli bude fungovat jako normální krém. Dnes jsem si pro Vás připravila recenzi na noční pleťový krém N.A.E. Anti-Age Bellezza.


Spojující extrakt z mořské levandule, extrakt z organické aloe vera a kyselinu hyaluronovou má pomáhat redukovat vrásky, podporovat regeneraci pokožky a udržovat její pružnost. Měl by působit po celou noc a účinně vyživovat Vaši pokožku pro příjemný pocit po probuzení a svěží a zářivou pleť.


Zabalený byl v papírové krabičce, fialové barvy.


Nachází se na ní popis a složení krému.



Samotný krém je v plastovém kelímku s fialovým víčkem, který je šroubovací. 


Na zadní straně se nachází popis krému.


Krém má řídší konzistenci. 


Pleť krásně hydratuje a zjemní. Krásně a lehce se roztírá. Není až tak moc mastný. Rychle se vstřebává. Během chvilky není vidět skoro žádný mastný filtr. Hydratace pleti je vidět hned po prvním použitím. Božsky voní.

Množství: 50 ml
Cena: 190 - 260,- Kč


Moje shrnutí:

+

  • Konzistence 
  • Hydratace 
  • Zjemnění
  • Vstřebávání
  • Nanášení 
  • Obal
  • Vůně 

-

  • Nic

Hodnocení: 9,5* z 10*

Jsem moc ráda, že jsem ho koupila. Moc ráda se s ním mažu. Nejsem moc na levandulovou vůni, ale tahle vůně je nádherná, že bych jí mohla čuchat pořád. Moc mi vyhovuje. Velmi doporučuji. 
Do komentáře mi můžete napsat, jestli máte rádi vůni levandule.

To by bylo vše. Mějte se hezky.
Vaše Mišulka

Žádné komentáře:

Okomentovat

Popular Posts