sobota 26. září 2020

Balea Peach Ice Tea

 Ahoj,

dnes jsem si pro Vás připravila recenzi na pleťovou masku Balea Peach Ice Tea. Jedná se o limitovanou edici, tak jsem se rozhodla, že jí vyzkouším. Na výsledek, jak mi vyhovovala se teď můžete podívat.
Maska je s obsahem extraktu z bílého čaje, který by měl dopřát osvěžující pocit a pocit mimořádné hydratace. Obsažený panthenol má dodat potřebnou péči v podobě vlhkosti a pzklidnění.
Maska je zabalená v plastovém pytlíku. Na zadní straně se nachází popis a složení masky. 
Obsahuje dvě dávky, které jsou velké, takže mi za jedna vystačila bez problémů na dvě použití.


Samotná maska j
e tekuté konzistence, která po použití setře z obličeje ubrouskem a zbytek se vmasíruje. Nepotřebuje se k tomu žádná voda. Mě se ale při setírání z obličeje, začala drolila, takže jsem jí musela jít umýt vodou. 
Na obličeji velmi příjemná. Při nanesení jsem cítila takový hezky svěží pocit. Příjemně voní po broskvi. Není to nějak parfémovaný. Po sundání jsem však měla měla pocit, že s pletí nic neudělala. Možná byla lehce rozzářená a svěží, ale ne nějak extra. Co se týče hydratace a hebkosti, tak ta byla nulová. 
Množství: 16 ml (2x 8 ml)
Cena: 13,- Kč 


Moje shrnutí:

+

  • Příjemná
  • Vůně 
  • Obal 

-

  • Hydratace 
  • Hebkost
  • Rozzářenost
  • Aplikace 

Hodnocení: 2* z 10*

Tato maska byla katastrofa. Všechno co by měla dělat, nedělala. Navíc To smývání byla hrůza. Nevím

To by bylo vše. Mějte se hezky.
Vaše Mišulka

Žádné komentáře:

Okomentovat

Popular Posts