středa 23. září 2020

Avon Pro Colour lak na nehty

 Ahoj,

dnes jsem si pro Vás připravila recenzi na lak na nehty Avon Pro Colour, který mě v obchodě zaujal svou barvou.

Mám ho v odstínu Expresso, což je taková což je taková metalicky hnědá. Mám tyhle odstíny barev laků na podzim ráda. 

Lak přišel v černé krabičce. 

Samotný lak je v průhledné skleněné lahvičce, která má hranatý tvar. Víčko je černé a plastové. Šteteček je středně široký.
Lak velmi dobře nanáší. Skvěle kryje a stačí nanést pouze jednu vrstvu pro krásně sytou barvu. Lak rychle schne. Výdrž je výborná. Na nehtech vydrží bez problémů 6 dní a pak se pomalu začne loupat.
Množství: 10 ml
Cena: 55 - 80,- Kč

Moje shrnutí:

+

  • Odstín 
  • Výdrž 
  • Krytí 
  • Schnutí
  • Nanášení 
  • Aplikátor

-

  • Nic

Hodnocení: 9* z 10*

Poměr lak a ceny je až úžasná. Moc mi vyhovuje. Určitě mám v plánu koupit si další odstíny. 

To by bylo vše. Mějte se hezky.
Vaše Mišulka 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Popular Posts