sobota 12. září 2020

Moje 19. narozeniny

Ahoj, 

dnes 12. září jsem oslavila své 19. narozeniny. Ten čas tak rychle letí. Ještě teď si vzpomínám na oslavu svých 18. narozenin, které byly pro mě výjimečné, protože už jsem se stala dospělou, jako by to bylo včera. A on už uplynul rok a já slavím další narozeniny. 

Svoje narozeniny jsem zatím oslavila jen s rodinou. Poseděli jsme s rodiči a s babi a dědou na zahradě, dali si zákusek místo dortu a nějaké to občerstvení (chlebíčky, chuťovky.....), otevřeli víno a povídali si, takže ani nebylo, co fotit. Dostala jsem od babi krásné růže. 



Další oslava proběhne za čtrnáct dni a to s mými kamarády, která bude jistě pořádná a už teď se na ní moc těším. 

Všem bych chtěla také poděkovat za přání. Udělalo mi to ohromnou radost. 

To by bylo vše. Mějte se hezky.

Vaše Mišulka 


Žádné komentáře:

Okomentovat

Popular Posts