pondělí 21. září 2020

Kuřecí čína

Ahoj,

určitě už jste někdy jedli v restauraci čínu. Spoustu z Vás jí mají rádi. Najdete ji téměř ve všech vietnamských a japonských restaurací. Člověk však neví, co do ní dávají. Nejlepším řešením je, udělat si jí doma. Dnes bych se s Vámi ráda podělila o recept na kuřecí čínu, kterou si jistě zamilujete jako já.


Ingredience (2 porce):

300 g kuřecího masa  
2 lžíce sójové omáčky 
1 lžička worcesterové omáčky 
1 ks menšího stroužku česneku 
1/2 lžičky mleté papriky sladké 
1/2 lžičky koření na čínu 
1 ks menší cibule 
50 g pórku
1 ks papriky
170 g kukuřice v konzervě
260 g hrášku v konzervě
1/2 lžičky pepře

Postup:

Maso si nakrájíme na menší kousky a osmahneme na pánvi. Následně přidáme sójovou omáčku, worcester, česnek, pepř, papriku, koření na čínu, cibuli, papriku a restujeme zhruba jednu minutu. Přihodíme pórek, hrášek a pod pokličkou dusíme několik minut do měkka. Na závěr přimícháme kukuřici. Můžeme podávat s rýží, pečivem nebo nudlemi. 

Určitě jí vyzkoušejte. Když jsem tento recept poprvé vyzkoušela já, nechtěla jsem jíst skoro nic jiného a dělala jsem si jí velmi často. Do komentáře mi můžete napsat, jestli máte rádi čínu a jestli vyzkoušíte tento recept. 

To by bylo vše. Mějte se hezky.
Vaše Mišulka

Žádné komentáře:

Okomentovat

Popular Posts