pondělí 7. září 2020

Makeup Revolution Reloaded rozjasňovač

 Ahoj,

dnes jsem si pro Vás připravila recenzi na rozjasňovač Makeup Revolution Reloaded, který když jsem viděla v drogérii, tak jsem věděla, že ho musím mít. 

Mám jí v odstínu Dare To Divulge. Je to taková krásná barvička. 

Tvářenka je plastové paletce. Na zadní straně se nachází popis a složení tvářenky.

Rozjasňovač je perfektně pigmentovaná. Stačí do ní jednou ťupnou štětcem a naberete si dostatečné množství. Vůbec nepráší. Dají se hezky blendit. Pleť pěkně rozzáří, ale není to nic, co by nějak bilo hodně do očí. Je ideální pro každodenní nošení. Výdrž je skvělá. Vydrží v pohodě celý den. 

Množství: 10 g

Cena: 80 - 140,- Kč


Moje shrnutí:

+

  • Pigmentace 
  • Blendění
  • Obal 
  • Nanášení 
  • Výdrž 

-

  • Nic

Hodnocení: 9* z 10*

Moc ráda používám rozjasňovače a tento je výborný. Myslím si, že tahle barva je ideální na léto, ale dá se klidně nosit i v zimě. Určitě se na něj v drogérii povídejte. 

To by bylo vše. Mějte se hezky.
Vaše Mišulka 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Popular Posts